*De resultaten van onze producten verschillen per individu. Bekijk de disclaimer hier.

  • Laagste prijs garantie

    We vergelijken onze prijzen

  • Gratis levering vanaf €50

    Verzonden door PostNL

  • Webshop Keurmerk

    Sinds 2017

  • Bescherming van klantgegevens

    Uw gegevens zijn veilig bij ons

FAQ’s

FAQ’s

Hier vind je de antwoorden op de meestgestelde vragen die door onze bezoekers worden gesteld. We hopen dat je het antwoord op jouw vraag kunt vinden. Denk eraan: wij horen graag van jou, dus als je een vraag hebt die hier niet wordt beantwoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Service

  1. Hebben jullie een winkel die ik kan bezoeken?
    Nee, WeightWorld opereert volledig online. We halen onze producten uit alle delen van de wereld waardoor we het niet alleen druk hebben, maar we jou ook de beste en meest kwalitatieve producten kunnen bieden tegen concurrerende prijzen. Als we een fysieke winkel zouden hebben, zou dat de kosten flink verhogen. Hierdoor zouden we je geen aantrekkelijke voordelen meer kunnen bieden!
  2. Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?
    Een goede klantenservice is belangrijk voor ons, want zonder jou zouden wij niet bestaan! We hebben 6 dagen per week een vriendelijk en kundig Customer Services Team dat voor je klaar staat om al je vragen te beantwoorden. Mocht je een probleem hebben met je bestelling, een vraag hebben over onze service of een bestelling willen plaatsen via ons Customer Services Team, klik dan hier om te lezen hoe je contact met ons kunt opnemen.
  3. Hoe lang bestaat WeightWorld al?
    WeightWorld is opgericht in 2005 en heeft sindsdien al duizenden mensen geholpen om de oplossingen te vinden die ze nodig hebben. Sinds onze website gelanceerd werd, is het altijd onze eerste prioriteit geweest om onze klanten op een vertrouwde en discrete wijze te helpen, een oplossing of een antwoord te kunnen vinden voor hun probleem. Dat doen we blijkbaar goed, want we hebben nu ook websites in alle grotere Europese landen en we bieden onze services aan aan klanten uit alle delen van de wereld!
  4. Wordt mijn bestelling discreet verpakt?
    Om onze klanten absolute privacy en vertrouwelijkheid te bieden, verzenden we alle bestellingen in een neutrale en discrete verpakking zonder vermelding van onze website of je bestelling op het pakket. Je bestelling wordt niet op je bankafschrift vermeld en bij het bedrag wat je hebt betaald zie je ‘Comfort Click Ltd’ staan.
  5. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
    We staan op werkdagen van 10.00 uur tot 16.00 uur voor jou klaar met een vriendelijk en kundig Customer Services Team. Bij klachten gaan we graag samen op zoek naar een passende oplossing. Je kunt ons bereiken per telefoon, e-mail en Live Chat. Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice.

Betaling

  1. Welke leveringsmethoden gebruiken jullie?
    We vertrouwen alleen de allerbeste verzendservices om er zeker van te zijn dat de bestellingen van onze klanten snel en betrouwbaar worden afgeleverd. Royal Mail is wellicht de meest bekende en meest vertrouwde verzendservice in het Verenigd Koninkrijk.
  2. Welke betaalmethoden accepteren jullie?
    Om ervoor te zorgen dat onze klanten online bestellingen kunnen plaatsen op de manier die voor hen het beste is, bieden we diverse betaalmethoden. Wanneer je met een creditcard wilt betalen, accepteren we momenteel Visa, MasterCard, Visa Elecron en Solo Card. Je kunt er ook voor kiezen om via internetbankieren, AMEX, PayPal, Pay Point (contant) of met een cheque te betalen.
  3. Kan ik met een cheque betalen?
    Ja. Schrijf cheques uit aan Comfort Click Ltd. Houdt er rekening mee dat het een paar dagen langer kan duren voordat je je bestelling ontvangt, omdat de cheque eerst verzilverd moet worden. Plaats je bestelling net als anders, maar voer een fictieve begin- en startdatum in. Voer vier nullen (‘0000’) in bij het kaartnummer en vul bij Naam op de kaart Cheque in. Wanneer je vervolgens een bevestigingsmail voor je bestelling hebt ontvangen, kan je het bestelnummer dat hierin staat op de achterkant van je cheque schrijven.
  4. Kan ik met meer dan één betaalkaart een bestelling plaatsen?
    Ja. Als je om een of andere reden genoodzaakt bent om de betaling over twee kaarten te verdelen, dan kunnen wij dit voor je regelen. Neem contact op met ons Customer Services Team zodat zij deze transactie voor je kunnen uitvoeren. Je kunt ze bellen via: +31858884418 of via e-mail info@WeightWorld.nl . Zij zorgen er vervolgens voor dat je betaling over twee verschillende kaarten wordt verdeeld.
  5. Hoe zie ik de betaaltransactie terug op mijn afschriften?
    Om vertrouwelijkheid te garanderen, zie je wanneer je bij WeightWorld bestelt onze website en je product(en) niet op je bankafschrift vermeld staan. In plaats daarvan zie je de transactie vermeld staan als 'www.WeightWorld.nl'.

Bestelproces

Leverings- en bestelstatus

  1. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
    Hoe lang het duurt voor dat je bestelling afgeleverd wordt, hangt af van de leveringsmethode die je hebt gekozen. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor onze UPS verzendservice, wat 3-5 dagen kan duren, of de Royal Mail International service, die 5-10 dagen kan duren. Alle bestellingen die op vrijdag na 16.00 uur worden geplaatst, worden de eerstvolgende maandag (of dinsdag, wanneer de maandag een feestdag is) verzonden.
  2. Moet ik thuis zijn om voor ontvangst te tekenen?
    Ja, je handtekening is nodig als bewijs voor ontvangst. Je kunt echter zelf bepalen waar je je pakket laat afleveren. Dat kan bijvoorbeeld ook je werkadres zijn als dat handig is. De reden waarom we je om een handtekening vragen is om zeker te weten dat je bestelling veilig is afgeleverd.

Retourneren

  1. Hoe kan ik een product retourneren?
    Retourneren kan bij WeightWorld eenvoudig dankzij een lange 30 dagen bedenktijd. We zullen je altijd eerst vragen om een foto van het product naar ons te sturen. Hiermee houd je altijd bewijs dat je het product in de meest originele staat wil retourneren. Vervolgens zullen we je vragen om deze onbeschadigde bestelling in de originele verpakking naar ons terug te sturen. zodra het product in originele staat door ons ontvangen is, krijg je het bedrag op dezelfde manier waarop je ervoor hebt betaald van ons terug. Let op: voor het retourneren van de bestelling vallen de verzendkosten voor jouw rekening.

Veiligheid

  1. Wat is jullie veiligheidsbeleid?
    Voor WeightWorld is de privacy en veiligheid van onze klanten heel belangrijk. Ons online bestelsysteem maakt gebruik van Verisign Security Encryption technologie en we slaan je bankgegevens nooit op. We houden ons strict aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens en zullen je gegevens nooit aan derde partijen verkopen, dat beloven we je.