Laagste prijs garantie
We vergelijken onze prijzen
Gratis levering vanaf €50
Verzonden door PostNL

Webshop Keurmerk
Sinds 2017
Bescherming van klantgegevens
Uw gegevens zijn veilig bij ons

Informatie rondom retourneren & garantie
Wil je iets retourneren? Neem contact met ons op via [email protected] Wij verzoeken je vriendelijk om een foto van het te retourneren product toe te voegen aan de e-mail, zodat wij op voorhand kunnen beoordelen of het product nog in originele staat verkeert.
Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren ongebruikt in de originele staat en verpakking aan WeightWorld.nl geretourneerd dienen te worden.
De kosten voor het retour zenden van je bestelling naar ons magazijn in het Verenigd Koninkrijk zijn voor eigen rekening. Wij adviseren je om het product aangetekend retour te sturen, zodat je een bewijs hebt dat je het product retour hebt gezonden.
We vergoeden het volledige aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de herroeping is gemeld. Wij gebruiken voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt tijdens het plaatsen van je aankoop, tenzij je instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos.
Indien het retour gezonden product niet door ons wordt geaccepteerd, dan zullen wij het product naar je terugzenden.
Houd er rekening mee dat als je eenmaal shapewear of kledingstukken hebt gedragen, deze om hygiënische redenen niet kunnen worden gerestitueerd.
Het is nooit leuk om een niet werkend of kapot product te ontvangen. Daarom zullen wij er alles aan doen om je in zo’n situatie goed van dienst te zijn.
Wanneer de verpakking en/of het product bij aflevering beschadigd is, of wanneer je een defect product hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk via e-mail contact met ons op om het probleem te verhelpen. Vermeld alsjeblieft het je 9 cijferige bestelnummer in de e-mail. Neem contact met ons op via [email protected].
Wij verzoeken je altijd om een foto’s of een korte video te maken van het beschadigde / niet-werkende product. Dit geeft ons de mogelijkheid om de klacht zo vlot mogelijk op te lossen.
Mocht je onverhoopt een niet-volledige bestelling van ons hebben ontvangen, dan verzoeken wij je direct per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected]. Vermeld alsjeblieft het 9 cijferige bestelnummer en voeg een foto toe van de wel ontvangen producten. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de ontbrekende producten alsnog naar je te verzenden.
Heb je een verkeerd product ontvangen? Dit vinden we natuurlijk vervelend. De vergissing willen we dan ook zo snel mogelijk oplossen. Neem direct per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected]. Vermeld alsjeblieft het 9 cijferige bestelnummer en voeg een foto toe van de wel ontvangen producten. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de vergissing te corrigeren.