*De resultaten van onze producten verschillen per individu. Bekijk de disclaimer hier.

  • Onze Laagste Prijs Garantie

    We vergelijken onze prijzen

  • Gratis Levering Vanaf €50

    Kies een leverdatum die past

  • Sinds 2017

    Betrouwbaarheid

  • Bescherming Van Klantgegevens

    Uw gegevens zijn veilig en beveiligd bij ons

5 manieren om van de oefening te herstellen

Trainen, zoals we zeker weten, is een van de beste manieren om in vorm te blijven, je fitnessdoelen te bereiken, gewichtsbeheer te ondersteunen en over het algemeen laat het je gewoon beter en gelukkiger voelen. Het is echter niet alle zon en regenbogen zoals de YouTubers het laten lijken. Trainen kan je vaak stijf en pijnig maken. Gelukkig zijn er bepaalde dingen die je kunt doen en je kunnen helpen de nasleep van een intensieve sessie te beheren en snel herstel te bewerkstelligen. Hier zijn enkele manieren die je kunnen herstellen van een training.
Rekken
Nummer 1. Rekken - Je gymleraar op school heeft je waarschijnlijk na elke les opgerekt en dat heb je waarschijnlijk niet begrepen. In feite is er een enorme hoeveelheid methode om de schijnbare waanzin te creëren, omdat het strekken van je spieren de spanning in hen verlicht. Dit vermindert niet alleen het risico op verwondingen na de training, zoals traanvocht en verstuikingen, maar rekken ontspant ook de spier en kan zelfs de snelheid waarmee het bouwt versnellen.
Vervang de energie
Nummer 2. Vervang de energie - Het belangrijkste dat je verliest terwijl je overvloedig zweeft in de sportschool of buiten in de wijde wereld, behalve je waardigheid, is je energie. De periode na de training moet worden gebruikt als een tijd om de koolhydraten te vervangen die je bent kwijtgeraakt. Dit geeft je lichaam brandstof voor het uitvoeren van zijn functies en stelt je in goede plaats om binnenkort nog een training te doen ... hoewel hopelijk niet snel.
Krijg wat proteïne
Nummer 3. Krijg wat proteïne - Dit is waar je het bieden van je innerlijke bodybuilder moet doen. Tijdens de training worden spiervezels afgescheurd en het herstelproces houdt in dat ze opnieuw worden opgebouwd. Het materiaal dat je lichaam gebruikt om deze constructieve taak uit te voeren, is echter eiwit. Dat betekent dat proteïne een essentieel macronutriënt is om in je dieet te krijgen om te helpen herstellen. Wees dat in een supplementvorm, zoals vlees en zuivel, of als peulvruchten voor alle veganisten die er zijn.
Train alweer!
Nummer 4. Train alweer! - Nee, we zijn geenszins aan het pleiten voor een scenario waarin je jezelf op dezelfde ochtend onder bankdrukken kunt schuiven, je kunt zelfs nauwelijks de motoriek opbrengen die nodig is om een ​​shirt dicht te knopen. We benadrukken alleen maar dat trainen net zoiets is als externe prikkels waarmee je je lichaam blootstelt; het zal er uiteindelijk meer aan wennen. Na een lange tijd trainen, zul je merken dat je spieren niet zo veel pijn hebben.
Krijg wat rust
Nummer 5. Krijg wat rust - Het belangrijkste van alles: rust na het sporten. De grote dichter Thomas Decker schreef ooit dat slaap de gouden ketting is die gezondheid en ons lichaam met elkaar verbindt. Terwijl je slaapt, voert je lichaam de functies uit die het meest bijdragen aan het herstel en helpt de pijn te verzachten van een zwaar bezoek aan de sportschool.