*De resultaten van onze producten verschillen per individu. Bekijk de disclaimer hier.

  • Onze Laagste Prijs Garantie

    We vergelijken onze prijzen

  • Gratis Levering Vanaf €50

    Kies een leverdatum die past

  • Sinds 2017

    Betrouwbaarheid

  • Bescherming Van Klantgegevens

    Uw gegevens zijn veilig en beveiligd bij ons

5 tips om terug te gaan naar jouw routine

Als de zomer bijna ten einde is, is het tijd om de ontspanningsvoorbereiding af te maken en te beginnen met het zware werk in de sportschool, op het veld of waar je ook traint, en om opnieuw te beginnen met het reguleren van je voeding. Het is echter niet verwonderlijk dat het terug in een strenge routine na een lange tijd met vrijwel geen structuur, behoorlijk problematisch en moeilijk te beheren kan zijn. Daarom hebben we de tijd genomen om 5 handige tips te bedenken die je kunt meenemen wanneer je de moed verzamelt om jouw gezondheidsroutine opnieuw samen te stellen!

Nummer 1. Doelen stellen - Je herinnert je misschien dat leraren op school en bazen op het werk zeggen dat je jezelf doelen moet stellen voor wat je wilde bereiken, en dat ze daar goede redenen voor hadden. Persoonlijke doelen stellen is een geweldige manier om je weer op het goede pad te krijgen. Een haalbaar persoonlijk doel is als een uitdaging om het te accepteren. Denk aan het verhogen van hoeveel je kunt tillen, het verliezen van een bepaalde hoeveelheid gewicht, of het leren van nieuwe vaardigheden in de keuken.
Nummer 2. Begin klein - De trieste realiteit om terug te gaan naar je gezondheidsroutines is dat je niet zo snel een uitvoerder wordt als toen je stopte. Van cocktails en jezelf onderdompelen in een goed boek, tot boerenkool smoothies en 7000 ‘Fartlek’ training gaat niet zomaar van de ene dag op de andere, het is een geleidelijke klim die je weer gaat settelen. Begin langzaam en bouw een back-up op en je lichaam zal niet naar je schreeuwen... Nou, tenminste niet zo hard.
Nummer 3. Plan de tijd - Het is allemaal heel goed om de wil te hebben om een ​​routine uit te voeren, maar wat een routine een routine maakt, is het element van de tijd. Je moet de juiste tijd toewijzen om het juiste voedsel te gebruiken en te eten. Als je eenmaal de tijd hebt uitgetrokken, eindigt het op de juiste manier met een zeer gestroomlijnde aangelegenheid.
Nummer 4. Zoek een maatje - Een integraal onderdeel van het hebben van een gezonde routine is het bezit van dat belangrijke element van zelfwerkzaamheid en vastberadenheid om je er weer in terug te brengen. De motivatie van anderen kan echter ook een enorme hulp zijn. Wanneer je als onderdeel van een paar aan een gezondheidsreis begint, profiteren jij en je partner van elkaars driften, en kun je elkaar afwisselend oppakken en op elkaar drukken in het geval dat een van jullie zich niet meer gemotiveerd voelt.
Nummer 5. Maak het leuk - Als laatste, maar zeker niet het minst, kun je altijd merken dat je plezier hebt in iets waardoor je het gemakkelijker kunt maken om op regelmatige basis na te streven. Wanneer je weer aan het trainen bent, probeer dan misschien geheel nieuwe oefeningen of een geheel nieuwe sport. Evenzo, bij het beheren van wat je eet, schakel je de keukens uit en probeer je nieuwe en exotische gerechten te eten. De limieten zijn echt ingesteld door jou!