*De resultaten van onze producten verschillen per individu. Bekijk de disclaimer hier.

Kerstmis komt eraan!Geniet van 10% korting met de codeCHRISTMAS

  • Onze Laagste Prijs Garantie

    We vergelijken onze prijzen

  • Gratis Levering Vanaf €50

    Kies een leverdatum die past

  • Sinds 2017

    Betrouwbaarheid

  • Bescherming Van Klantgegevens

    Uw gegevens zijn veilig en beveiligd bij ons

7 keer essentieel voedsel voor spierontwikkeling

Voeding is een integraal onderdeel van het spierontwikkelingsproces. In feite zal alle training of het nu intensief is of niet, niet genoeg zijn om sterke spieren te ontwikkelen als je je dieet niet op de juiste manier aanpast. Hoewel spierontwikkeling grotendeels afhankelijk is van de fysieke inspanningen die worden geleverd, kan een adequaat, gebalanceerd en gezond dieet een merkbaar verschil maken. Spieren hebben voedingsstoffen nodig om goed te kunnen functioneren, die aanwezig zijn in voedingsmiddelen.

Ontdek onze top 7 ultieme voedingsmiddelen voor spierontwikkeling.


Albumi
Eiwit - Eiwit is essentieel voor het proces van spiermassaontwikkeling. De beroemde 'eiwitten' bevatten in feite 12 gram eiwit per 100 gram, een echt natuurlijk concentraat. Deze eiwitten worden snel door het lichaam opgenomen en helpen actief spieren te ontwikkelen dankzij het zeer lage gehalte aan koolhydraten. Dat is waarom ze een geweldig voedsel voor de spieren zijn.
Carni Bianche
Wit vlees - Kip en kalkoen spelen een fundamentele rol in het dieet van sporters. De hoge eiwitbijdrage en de lage inname van verzadigde vetten maken het witte vlees tot het beste voedsel voor de spieren. Als je een dieet volgt om de spiermassa te versterken, is het belangrijk om te onthouden dat je de schil van kalkoen en kip moet verwijderen, omdat daar het meeste vet en cholesterol wordt afgezet.
Pesce
Vis - Een dieet dat gericht is op het verbeteren van de spieren kan de essentiële vetzuren niet negeren. Om deze reden is het belangrijk om aan jouw routinevoedsel tonijn, zalm, makreel en haring toe te voegen. Deze zijn zeer rijk aan vetzuren zoals Omega3, nuttig voor de productie van testosteron en de vermindering van spierontsteking. Met name tonijn bevat extreem weinig koolhydraten waardoor het een perfecte snack is tussen de maaltijden.
Patate Dolci
Zoete aardappelen - Een klein geheim dat niet iedereen weet, is de normale aardappelen vervangen door zoete aardappelen. De zoete aardappelen zijn namelijk rijk aan complexe koolhydraten en helpen om langdurige energie te produceren, perfect voor degenen die trainen. Daarnaast zijn zoete aardappelen rijk aan vitamine A en B, evenals essentiële mineralen zoals calcium, ijzer, kalium en fosfor.
Carni Rosse
Rood vlees - Rood vlees is een uitstekende bron van aminozuren voor spierontwikkeling. Rijk aan vitamine B12, zink en ijzer, is rood vlees ideaal voor atleten. Bovendien bevordert de inname van creatine in dit soort vlees de productie van energie en spierontwikkeling. Velen zijn tegen het gebruik van rood vlees in een dieet om massa te ontwikkelen en geven er de voorkeur aan om vaker wit vlees te consumeren. De realiteit is dat gematigdheid, net als in veel aspecten van het leven, de sleutel tot succes is: Rood vlees 2 keer per week toevoegen is een echt wondermiddel voor een correcte ontwikkeling van de spieren.
Pasta
Pasta - Pasta, vaak verbannen uit een dieet, is eigenlijk een geweldig voedsel voor de spieren. Rijk aan koolhydraten, vezels en eiwitten, brengt pasta een rijke lading energie voor de spierontwikkeling: indien gegeten met wit vlees en tonijn, kan pasta een fundamentele bondgenoot worden voor een juist dieet, nog beter als je kiest voor volkoren pasta.
Acqua
Water - Als het gaat om het aantrekken van spiermassa, zijn eiwitten altijd de eerste gedachte. In elk geval is een eenvoudig en belangrijk ingrediënt essentieel: Water! Welke zin heeft het om te trainen en een gekalibreerd dieet onder ogen te zien als onze lichamen dan uitgedroogd zijn? 70% van ons lichaam is gemaakt van water en heeft het voortdurend nodig, dus het is essentieel om het nooit te vergeten en minstens twee liter water per dag te drinken.