*De resultaten van onze producten verschillen per individu. Bekijk de disclaimer hier.

  • Onze Laagste Prijs Garantie

    We vergelijken onze prijzen

  • Gratis Levering Vanaf €50

    Kies een leverdatum die past

  • Sinds 2017

    Betrouwbaarheid

  • Bescherming Van Klantgegevens

    Uw gegevens zijn veilig en beveiligd bij ons

De ultieme handleiding voor maaltijdvoorbereiding

Krijg jij het meeste uit jouw voeding? Je krijgt het misschien niet, en een manier om atleten deze gemeenschappelijke valkuil te zien omzeilen, is door hun maaltijden vooraf voor te bereiden. Door dit te doen, kun je nadenken over wat je lichaam nodig heeft in je kookkunsten en een aantal echt smakelijke maaltijden tegelijkertijd hebben.

Het hoeft zelfs niet te gaan over gezondheid! Maaltijden bereiden kan een geweldige manier zijn om geld te besparen op voedsel. We zijn ook allemaal op het werk geweest, terwijl we een collega een glinsterende Tupperware-doos zagen openmaken om een ​​heerlijk uitziende lunch te onthullen en dat we vervolgens wanhopig naar beneden bleven staren naar onze haastig, in de winkel gekochte sandwich. Wel, het voorbereiden van de maaltijd is een geweldige manier om te voorkomen dat dit ook gebeurt. Hier is onze stapsgewijze handleiding voor het bereiden van maaltijden.

Stap 1. Het begint bij jou
Stap 1. Het begint bij jou - De beste plaats om te beginnen bij het bereiden van jouw maaltijden, is door goed na te denken over wat je lichaam nodig heeft. Wil je spieren krijgen? Zorg er dan voor dat je eiwit op voorraad houdt. Ren je veel? Misschien heb je een dieet nodig dat vooral uit koolhydraten bestaat. Probeer je af te vallen? Misschien moeten je maaltijden suiker vermijden. Wat je uit jouw voedsel wilt halen, gaat aan iedereen vooraf en helpt je bij het nemen van beslissingen, want met voedsel zijn de mogelijkheden eindeloos!
Stap 2. Doe je onderzoek
Stap 2. Doe je onderzoek - De volgende stap is uitzoeken wat voor soort dingen je wilt eten. Verzamel een lijst met recepten, waarvan vele zijn te vinden op onze online receptenpagina, voor de drie vierkante maaltijden (ontbijt, lunch en diner) en noteer alle ingrediënten (vooral de gebruikelijke zodat je niet te veel koopt) en gebruik het om een ​​week-per-week schema te maken van dingen om te eten op die drie vierkante maaltijden. Overweeg ook snacks.
Stap 3. De bijkeuken vullen
Stap 3. De bijkeuken vullen - Voordat je zelfs maar een snijplank aanraakt, moet je alle specerijen en kruiden zien die in je verschillende recepten staan ​​vermeld, evenals oliën en soorten azijn enz. Je moet het dan tot je eigen zaak maken om te doen zoals Pokémon en vang ze allemaal. Op die manier heb je maandenlang maaltijden klaarstaan die beschikbaar zijn ​vanuit één kast.
Stap 4. Werk je winkel uit
Stap 4. Werk je winkel uit - Dus nu je weet wat je wilt en je meer specerijen verpakt dan de zijderoute, kun je alle ingrediënten kopen voor de eerste week van je schema ... MAAR WACHT! Zorg ervoor dat je online kijkt en zie wat de lokale winkels bieden en welke ingrediënten je bij anderen moet kopen, omdat ze misschien niet alles op één plek hebben wat je nodig hebt. Dit is ook een geweldig hulpmiddel om de prijs te controleren en te vergelijken om de beste deal voor je uit te werken!
Stap 5. Altijd een plan B hebben
Stap 5. Altijd een plan B hebben - Tenzij je op het internet winkelt, loop je altijd het risico om naar de winkels te gaan om ingrediënten te kopen voor een week, om vervolgens te ontdekken dat ze niet hebben wat je nodig hebt voor een bepaalde maaltijd. Nu om je de moeite te besparen en voordat je in de winkel de mouw uit gaat halen, moet je altijd een back-up recept klaar hebben.
Stap 6. Kosten bevriezen
Stap 6. Kosten bevriezen - Nadat je je voorbereidingsplan hebt geschopt en al je heerlijke maaltijden consumeert, zul je merken dat je veel restjes hebt van de voedselbereidingen en kookprocessen. Dit is geen oproep om dingen weg te gooien. Je moet je restjes bevriezen en je kunt ze altijd opnieuw gebruiken. Een goede manier om dit te doen, is om je maaltijden van maandag tot en met vrijdag te plannen en het weekend te sparen voor restjes. Dit is niet alleen gemakkelijk, het bespaart je ook een hoop geld en jaren van leven die je anders zou hebben verspild aan afhaalrestaurants en onnodige ingrediënten.