Jouw lichaam ontgiften voor Kerstmis

Kerstmis komt eraan! We kunnen het feest al proeven in de winterlucht, de liedjes langzaam horen op de radio en de kerstbomen al zien verschijnen in de huizen. Maar het belangrijkste is dat je het gaat voelen op Eerste Kerstdag door al het eten en drinken! Vergis je niet, Kerstmis is een zware gelegenheid gevuld met eten, drinken en feesten die jou opgeblazen en lusteloos kan laten voelen. Het is een marathon en geen sprint; de beste manier om deze marathon te winnen, is om te trainen en je hoofd in het spel te krijgen. Daarom kan een kleine pre-kerstmis ontgifting jou verzekeren dat je in staat bent om de nasleep van de feestdagen gemakkelijker aan te kunnen.

Wij hebben voor jou een top vijf ontgifting-tips om je klaar te maken voor de chaos van de feestdagen!

Nummer 1 - Verminder de inname van koolhydraten

Het beste kun je er eerst voor zorgen dat jouw lichaam in een goede positie is om de enorme hoeveelheid voedsel met het kerstdiner te kunnen opnemen. Door jouw koolhydraatinname te verminderen, zul je je niet alleen lichter en actiever voelen, maar zul je er ook voor zorgen dat je in een goede vorm bent zodat je de enorme maaltijd makkelijker kunt nuttigen. Je moet jezelf natuurlijk niet verhongeren, maar minder aardappelen, brood en pasta in de komende dagen zullen veel goeds voor jou doen. Natuurlijk mag je nog steeds elke dag jouw chocolaatje van de adventskalender lekker opeten.

Gele achtergrond met daarop neergelelgd meerdere aardappelen

Nummer 2 - Bemiddel de alchoholinname

Terwijl het winterseizoen is gekomen om gezellig met jouw vrienden en familie een feestelijk drankje te doen in de kroeg, is het laatste wat je nodig hebt voor de Kerststress een kater... Daarom moet een gezond lichaam worden vergezeld door een gezond verstand. Hierbij is te veel drinken een manier om jouw immuunsysteem te verzwakken en ziektes te riskeren. Je wilt toch voorbereid zijn voor de feestdagen.

Een tafel met daarop 2 glazen champange en op de achtergrond kerstversiering en kerstlichtjes

Nummer 3 - Vermijd stress

Gesproken over gezond verstand en ziektes, je zult wel merken dat veel mensen ziek worden rondom kerst. Dit komt omdat stress een van de meest voorkomende oorzaken is van vele ziektes. Het is belangrijk dat je dit probeert te vermijden, omdat Kerstmis misschien wel de meest stressvolle tijd van het jaar is… Terwijl Kerstmis er langzaam aankomt, moet je je tijd goed gaan inplannen en misschien zelfs maar één dag besteden om alles te regelen. Zo heb je namelijk een lange tijd om aan jezelf te besteden en te ontspannen. Dit geeft je lichaam tijd om te rusten en op te laden voor de drukte van Kerstmis.

Een tafel met daarop de voeten van iemand die kerstmis sokken aanheeft en op de achtergrond een open haard

Nummer 4 - Krijg beweging

Ondanks dat het kerstseizoen altijd erg druk is, wil je toch graag ontspannen, genieten en jezelf een beetje laten gaan. Waarom zou je wachten tot het nieuwe jaar wanneer je nu al fit en actief kunt worden? Boswandelingen, fietstochten en fitnessactiviteiten houden jouw immuunsysteem onder controle, stimuleren jouw metabolisme en creëren eetlust voor het kerstdiner.

Vrouw die op een brug aan het joggen is en om haar heen kijkt

Nummer 5 - Krijg ondersteuning met 10 dagen ontgifting van Weight World

Er is nooit een tijd geweest waarbij supplementen meer geschikt zijn dan bij Kerstmis. Als je je metabolisme wilt verbeteren, je eetlust onder controle wilt houden of je lichaam wilt ondersteunen met vitaminen, dan zul je blij zijn dat er vele supplementen zijn voor al deze doelen. Wij brengen jou de 10 dagen ontgifting voor Kerstmis met fantastische aanbiedingen voor jouw favoriete supplementen. Zo ben jij goed voorbereid voor Kerstmis en het nieuwe jaar!

Mond van een vrouw die tussen haar witte tanden een doorzichtig, gele capsule heeft

Andere interessante artikelen

Aanbevolen Producten

Delen met