*De resultaten van onze producten verschillen per individu. Bekijk de disclaimer hier.

  • Onze Laagste Prijs Garantie

    We vergelijken onze prijzen

  • Gratis Levering Vanaf €50

    Kies een leverdatum die past

  • Sinds 2017

    Betrouwbaarheid

  • Bescherming Van Klantgegevens

    Uw gegevens zijn veilig en beveiligd bij ons

Top 5 veranderingen om jouw ontbijt te verbeteren

Wil je fit blijven, je gewicht beheren of gewoon jezelf goed voelen en je eigen welzijn maximaliseren. Dan is de beste plek om te beginnen net nadat je wakker bent geworden, met je ontbijt!

Het wordt met een reden de belangrijkste maaltijd van de dag genoemd, omdat het de basis vormt voor de komende dag ... wat waarschijnlijk de reden is dat je het nooit overslaat! Er zijn ook enkele subtiele veranderingen die u dagelijks kunt aanbrengen om het beste uit uw ontbijt te halen. Zonder verder oponthoud, hier zijn 5 veranderingen om uw ontbijt te stimuleren!

1. Het melk dilemma

379768576

Helaas zijn er enkele waarheden die je over melk moet weten. Halfvolle en afgeroomde melk bieden minder vet maar bevatten meer suiker dan volle melk, wat betekent dat ze even, zo niet slechter zijn in verhouding tot volle melk. Studies hebben aangetoond dat volle melk effectiever is voor lichaamsaanpassingen of voor de algehele gezondheid. Ongezoete soja of amandelmelk zorgen voor de verfrissende smaak en eiwitten, met geen van de valkuilen! Ook thee en koffie bevatten natuurlijke antioxidanten die melk neutraliseert ... dus drink je drankjes zwart!

2. Granen

1026711466

Graangewas is een goed begin van de dag, maar jammer genoeg zijn velen beladen met suiker! Overweeg over te schakelen op zemelenvlokken of een niet-suiker / zelfgemaakte muesli, op die manier wordt u verpakt in een voedzaam ontbijt met veel vezels voor de spijsvertering en een geweldige brandstof voor uw ochtend in de toekomst. Je kunt ook gesneden vruchten, yoghurt en honing toevoegen voor een betere smaak.

3. Weg met het bruin

536564173

Een ander belangrijk punt is de toast die je hebt! Wit brood is niet alleen anders verwerkt dan bruin brood, het heeft ook een hogere glycemische index, wat betekent dat het gemaakt is van koolhydraten die sneller worden verwerkt en omgezet in vet! Bruin brood heeft, afgezien van het hebben van meer vezels, een lagere index en biedt daarom langzame afgifte van koolhydraten voor langdurige energie. Doe verstandig en overweeg het verwisselen van normale boter tot een paar avocado ondergrond of biologische pindakaas.

4. Weg met de sapjes

1030705204

De verfrissende smaak van vruchtensap in de ochtend is onweerstaanbaar, maar helaas is het niet goed. Zonder de vezels van de vrucht zelf zijn vruchtensappen (vooral die uit concentraat) gewoon wolven in schaapskleren ... de wolf die suiker is! Probeer over te schakelen naar dikke zelfgemaakte smoothies, of als het vitamine C is dat je wilt, neem dan vitamine C-tabletten opgelost in water.

5. Boost jouw levensstijl

566920462

We weten allemaal dat geen ontbijt compleet is zonder koffie. Hoe zouden we anders die eerste vermoeide uren 's morgens doorkomen? Maar wat velen niet weten, is dat je ingrediënten aan je warme dranken kunt toevoegen om ze nog meer te stimuleren. Voeg kaneel toe aan je koffie voor een kick van je metabolisme, of voeg citroen en gember toe aan je thee voor dezelfde stofwisseling, en om het lichaam te helpen ontgiften.