*De resultaten van onze producten verschillen per individu. Bekijk de disclaimer hier.

  • Onze Laagste Prijs Garantie

    We vergelijken onze prijzen

  • Gratis Levering Vanaf €50

    Kies een leverdatum die past

  • Sinds 2017

    Betrouwbaarheid

  • Bescherming Van Klantgegevens

    Uw gegevens zijn veilig en beveiligd bij ons

Top 5 oefeningen om thuis te doen

Laten we eerlijk zijn, onze levens zijn erg druk tegenwoordig! Jongleren met je werk of het educatieve leven met je huisleven is voldoende belastend voordat je relaties, hobby's, sociaal leven, diëten en supplementen er bovenop gooit. Dit kan betekenen dat ongeacht het feit of je actief wilt zijn en van sporten houdt of niet, het proces een karwei kan worden. Ook zijn sportscholen niet voor iedereen mogelijk omdat sommige weinig tijd hebben en het kan financieel ook niet uitkomen. Het is toch belangrijk om actief te blijven en je algehele welzijn te ondersteunen, zonder de tijd- en kostengebaseerde bagage te moeten dragen. Nou, als het alles is wat je wilt om gezond te zijn, hoeft dat niet! Hier zijn WeightWorld's top 5 oefeningen om je fit en gezond te houden die je kunt doen in het comfort van je eigen huis:

Nummer 1: Opdrukken

630547955

Opdrukken is een goede oefening voor het lichaamsgewicht waarbij vrijwel elke spier in je bovenlichaam wordt geactiveerd, je kunt bijna alles dragen behalve hakken en een ballerinas, en de vloer is al het materiaal dat je nodig hebt (sorry astronauten)! Ze zijn ook ongelooflijk variabel! Verbreed en vernauw de positie van uw handen om u te concentreren op uw borst- of armspieren. Verhoog het aantal om meer te verbranden of verlaag de snelheid om de stabiliteit te maximaliseren.

Nummer 2: Squats

390236356

Squats is gewoon opdrukken maar dan voor je benen! En net als opdrukken kunnen ze enorm worden gevarieerd, alle been- en kernspieren raken en geen apparatuur nodig hebben. Vermijd gewoon trappen na het doen van de oefeningen!

Nummer 3: Yoga

783576469

Yoga is DE oefening van de moderne generatie, en het is niet onmogelijk, want alles wat je nodig hebt is een stukje grond (of tapijt). Nee, we suggereren ook niet dat je een yoga-instructeur inhuurt! Het internet wordt overspoeld met verschillende routines voor een gevarieerde ervaring. Bovendien is yoga ook zeer geschikt voor houding, balans en het helpen van flexibiliteit in je gewrichten en spieren. Het is ook een geweldige manier om te ontspannen en spanning te verlichten.

Nummer 4: Planken

737485264

Plank bij naam en plank van nature! Afgezien van het feit dat het een populaire internet-trend is in 2009 (kijk uit voor een beetje nostalgie), is de plankoefening een van de grootste testen van de buikligging en kan deze in je woonkamer worden uitgevoerd! Het is een naadloze manier om je houding te verbeteren, je kern te activeren en je buikspieren te blazen, en vanwege de manier waarop het je hele gewicht op je buikstreek richt, kunnen de resultaten worden behaald door tijd te maken voor slechts enkele minuten van deze slopende oefening per dag . Voeg wat veelzijdigheid toe door op uw zij te liggen of met uitgestrekte armen om nog meer spieren te werken!

Nummer 5: Crunches

610194995

En als laatste maar zeker niet minder belangrijk zijn crunches! Net als opdrukken is alles wat je nodig hebt voor deze oefening de vloer en een zachte mat als je gewend bent aan de fijnere dingen in het leven. Ze zijn enorm in hun veelzijdigheid, dus u kunt kiezen voor een wasbord of gewoon voor betere kernstabiliteit. Er is altijd een variant beschikbaar dat het beste bij jou past!